hemma i sverige

jag och världens bästa pojkvän var ju som sagt i teneriffa i en vecka.
det var så jävla otroligt roligt, och jag ville inte åka hem för fem öre.
vi kommer LÄTT att åka tillbaka till denna underbara ö.

tack älskling för denna underbara veckan <3

har tagit typ 1500 bilder där borta, så några kommer jag i alla fall lägga upp.
åh, jag blir deprimerad när jag tänker på att man varit i solsken en vecka
och sitter nu här i östersund när det är 7 grader och regn ute. FYFAN.

det märks i alla fall att man har varit borta.
1393 olästa blogginlägg.
det kommer ta ett tag det.



/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Sandra

jättefin blogg! Vad heter fonten du har i headern? :)



/Sandra

2010-09-23 @ 18:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0