juli 2010

här är juli.


-var med frida på expo där även min kille jobbade.
-spelade golf med min fina och min pappa.
-hade glassmys på en gräsmatta i odensala.
-åt massa jordgubbar, glass, godis och chokladdoppade jordbuggar.
-började dricka kopiösa mängder pucko.
-var ute och promenerade med ethan.
-skrev in mig på körskolan.
-var hem till min syster och kollade/lekte med djuren.
-vi åt i våran nya lägenhet för första gången.
-min älskling bjöd mig på middag på bishops uteservering.
-jag böjade laga mat, speciellt pastarätter.
-vi var i kännåsen och kastade frisbee och grillade.
-det var varmt varmt vissa dagar.
-vi fiskade.
-jag shoppade lite för mycket vissa dagar.
-jag fick massa fina saker av min älskling, bland annat en jättefin klocka.
-det var ett år sedan farmors begravning.
-det var härligt med sommar, VÄLDIGT HÄRLIGT!

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0