juni 2010

här är juni.


-var hos min syster och kollade på katterna.
-åt sushi med min fina i badhusparken.
-matade fåglar i badhusparken.
-hängde allmänt i badhusparken med mina fina pojkar när solen lyste.
-mamma fyllde år och jag var inte dit.
-såg satc 2 med min fina på bio.
-började måla naglarna.
-åt massa goda sommarsaker som glass, jordgubbar, godis m.m
-var på frösö zoo med min man och kollade på alla fina djur.
-slutade tvåan.
-var på min mosters bröllop, och spelade gitarr.
-fick fina blommor och sådant av min fina, och även han fick lite grejer.
-var i kännåsen och kastade frisbee.
-var ute på sjön.
-sommarjobbade och cycklade som en blådåre.
-njöt allmänt av livet och sommaren med min fina kille.

/amanda hurtigh


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har glömt nåt :)

2011-01-31 @ 17:19:53
Postat av: Amanda

sv: mamma din virrpanna.

kolla nummer fem!!!

2011-02-01 @ 08:19:26
URL: http://hurtigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0