maj 2010

fortsättning på kollagen om mitt år.


-frida fyllde 18.
-erika fyllde 27(haha tror jag).
-pappa fyllde också år.
-jag bakade snickers.
-jag började köpa massa rosa saker till hemmet, och till kissen.
-hade jordgubbar&choklad och werthers period.
-lovade för tusende gången att jag inte skulle äta godis på vardagar.
-det var varmt och skönt i östersund ibland.
-jag fick söta presenter av min man.
-jag blåste bubblor(ibland lyckades jag tvinga med min kille också)
-vi firade morsdag i järpen och sedan en sväng förbi ristafallet.
-frida hade ensemblekonsert.
-jag och min fina firade 8 månader.
-vi var och kollade på kattutställning.
-vi hade det allmänt nice.
sommaren var ju påväg så vad kan gå fel då? :)

/amanda hurtigh


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det fanns en till som fyllde år!!!!!!! Det var någon som inte kom då :)

2011-01-25 @ 20:31:21
Postat av: Anonym

Fast fel månad, haha

2011-01-25 @ 20:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0