gos gos gos med kissekatterna

nu när man har tagit studenten och inte har någonting att göra så gör jag ingenting.
jag har dock blivit sjuk och spenderar då min mesta tid med att gosa med katterna.

ingemund har varit här i en vecka igår, och det känns som han alltid funnits här.
han är så gullig och jag är så glad att jag köpte honom.
både ethan och ingemund leker med varandra nu och gosar lite.

i veckan ska jag och ingemund gå en premiärrunda ute.
det ska bli så kul att se hur han tycker att det är att gå ute.
han är ju så otroligt nyfiken på allt så jag tror att han kommer att gilla det.

ingemund är så otroligt söt när han sover.
så här kommer två bilder när han har däckat.




/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0