Fått hem ett paket jag

Idag efter jag slutade så gick jag och hämtade mitt paket som jag har beställt från H&M.
Många fina saker var det, kul. Och allting passade.
 
Jag jobbade igår och idag, innan dess hade jag fyra dagar ledigt. Så hela lilla familjen for upp till Laxviken och var där. Bland annat så fotade Erika mig och jag fotade katterna. Sen var jag och David ute på en supermysig road-trip som jag har massa fina bilder från. Oj vad fint det är i Jämtland.
 
Jaja, lägger ut bilder från det sen.
Här kommer innehållet i mitt paket. (Håller på att shoppa lite inför Teneriffa, JAG LÄNGTAR SÅ)
 
Inte så bra bilder precis.. Den röda toppen är inte röd, utan rosa..
 
- Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0