Bilfärd

Idag lånade jag min fars bil och begav mig för att träffa min fina David som är iväg och fiskar.
Efter att ha varit hos honom ett tag så fortsatte jag till min syster i laxviken och blev bjuden på grillat.
Sen tog jag vägen förbi och mös med min älskling i deras husvagn, och oj vad svårt det var att åka hem sen. Det tog verkligen emot och jag ville inte lämna honom. Det är otroligt hur sjukt kär jag är i den karln. Han är mitt liv!

Nu ska jag fortsätta att göra ingenting och hoppas på att jag somnar i hyfsad tid ikväll. Jag planerar att storhandla innan jag ska jobba imorgon, och då måste jag kliva upp ganska tidigt. Men jag har ju tyvärr en tendens att inte kunna sova när David är borta!

Over and out för ikväll, tror jag..

- Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0