En härlig ledig dag

Jag var ledig även idag så jag har hunnit blivit bjuden på lunch av min kära och sen på kvällen har vi haft mys på uteservering. Tack världens bästa för en supermysig dag. Efter det så köpte jag med en chokladkaka som vi inte testat, som btw var supergod, och så har vi haft soffmys. Vardagslyx kan man lugnt säga.

Jag tog även en sväng till Granngården mitt på dagen, men de får aldrig in mjukmaten som jag vill ha. Blä! Men skönt att gå en promenad i alla fall.

Imorgon jobbar jag igen, efter två dagars ledighet. Men gud vad skönt det är att vara ledig när man har ett jobb.

Här kommer bilder från dagen! Tack solen för att du ville lysa på Östersund idag igen!











- Amanda

Kommentarer
Postat av: David

Var ju såååå mysigt, älskling! <3

2012-06-08 @ 12:45:47
Postat av: Amanda

Sv: <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Verkligen! JAG ÄLSKAR DIG!

2012-06-09 @ 12:26:12
URL: http://hurtigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0