Gråa dagar!!

Igår hann det bli fulväder innan vi kom ut, men vi tog oss en biltur igår ändå.
Men det var i alla fall ganska varmt i luften, (så pass varmt att myggorna var i full fart) men det var inte sommarvarmt precis. (Väderprat väderprat väderprat!!) Glass blev det också, men de hade inte min glass (magnum double caramel, för övrigt typ världens godaste glass) så jag tog en sandwich istället.

...och idag har jag ett STORT myggbett i huvudet. Åh, jag hatar mygg. Det gör det ju inte bättre att jag är allergisk mot betten! Blä!
 
Idag fullkomligt SUGER vädret, ingen sommar så långt ögat kan nå.
Vi ska väl försöka att släpa oss iväg till Lillänge sen, fast by car, inte sugen på att vara ute precis.
 


 
- Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0