Dags att sätta sig och andas ut

Denna dag har verkligen gått i ett, och jag kom ganska nyss hem.
En av sakerna jag gjorde idag var att vaccinera Ethan, som förra gången reagerade mot vaccinet.
Så det blev till att boka en tidig tid hos veterinären, och sedan försöka att hålla koll på honom typ hela dagen.
Jag lyckades glömma mina nycklar hemma så världens bästa David fick komma och låsa upp till mig..
..sen fick han hjälpa mig med Ethan när jag skulle iväg igen.

Och det är så SKÖNT att vara hemma nu och veta att jag inte ska göra någonting mer idag.
..puuuuH!

David ska laga fisk med potatis och romsås..
..och om några minuter är det desperate.

- Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0