fri-day-28!

Här kommer lite ord och lite bild!
Jag och Ethan har varit ute och lapar sol, gosat, borstat och ätit godis (nåja, han i alla fall)!!
Jag har köpt mig ett par nya skidor, yey!! Ska invigas imorgon, Wihooooooooo!!
Schnugga!!
Satt upp väggdekon på köksdörren färdigt! Blev bra tycker jag, ger lite liv åt rummet!!
På måndag kommer förhoppningsvis allt annat vi beställt, bla nya gardiner till köket, påslakan osv. Härligt att göra det vårfräscht hemma!
 
Jag och min man svängde förbi Tages och tog oss en fika också, fanns räkmacka på grovt bröd som var riktigt gott!! Okej, det var garanterat inte 100% enligt den antiinflammatoriska kosten!! Men vafan man måste ju leva också!!
 
Gjorde btw en sallad på rökt lax, körsbärstomater, sugar snaps, röd paprika, gurka och blandsallad till lunch idag!! Gött gött!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0