Fem år <3

På 5 år har vi bland annat:
-bott ihop i 4 år
-varit på Teneriffa, i Norge och i Ryssland
-skaffat 2 katter till
-varit på fiskesemester
-åkt på massa kattutställningar
-varit i fjällen
-fikat kanske 500.000 ggr
-skrattat och gråtit
-ringt varandra när vi inte är med varandra
-varit ifrån varandra kanske en vecka totalt
-köpt möbler tillsammans
-planerat inför framtiden 
-åkt hundratals(om inte tusentals) mil med bil
 
Jag vill göra allt det igen och lite till med dig!
För jag kan inte föreställa mig en enda dag utan dig vid min sida!!
 
Föralltid din!! 
 
 

Kommentarer
Postat av: D

Gillar det där!! Särskilt det sista... :) <3

Svar: <3333sant ju!!!
Amanda Hurtigh

2014-09-21 @ 00:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0