Torsdag - nummer tre

Tredje december idag, och jag startade dagen med lite julmust.. (men det får man väl i december?)
Har köpt och testat Vasas nya med mindre socker, blir nog en favorit i år.
 
Annars så har vi fortfarande sjukstuga här hemma, men jag har i alla fall börjat jobba igen igår.
Julgardinerna ligger fortfarande så fint i sin förpacking och bara väntar på att få komma upp.. Jag ska i helgen.
Då är det även Julmarknad på Jamtli, hoppas verkligen att David är på benen då. Det är ju så mysigt.
 
Jag har i alla fall skaffat lite juliga blommor, både till köket och till balkongen.
Ska göra en julgrupp också, men det får bli seeen.. Mycket som ska göras ;)
 
I love glitter på blommor!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0