Välkommen v37

Igår gick vi in i v37 och just nu fortsätter tiden att rusa iväg.
Vi fixade lillans garderob igår och nu är nästan alla småkläder tvättade och inlagda.
Jag ska börja att fixa till vagnen lite senare idag om jag orkar, har mått så illa de senaste dagarna så jag har knappt fått i mig nått..
 
Träffade Pernilla idag och fikade på Espresso House, kan inte få nog av deras frapino, kaloribomb så det står härliga till.. Men det går ner i alla fall. Sen hittade jag en supersöt tröja på H&M också som jag var tvungen att köpa, kommer passa pappas flicka perfekt.
Sen har jag hållt på att fixa med Videkissen som ska skickas in så fort som möjligt, vill ha det gjort innan lillan kommer. OCH JAG HAR ÄNTLIGEN SETT DET SISTA AVSNITTET AV GOSSIP GIRL, har sett hela serien en gång tidigare förutom sista avsnittet för att jag inte ville att det skulle ta slut.. men nu gjorde jag det..
 
Alltså det finns så sjukt mycket söta barnkläder...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0