Äntligen..

..har de tagit in magnum double caramel igen!!!!
Inte en dag för tidigt..
 
Jag ska unna mig en sådan precis just nu eftersom jag vaknade som ett vrak imorse.
Och solen skiner ute och jag orkade knappt ta mig till stan och tillbaka.
Hade gärna varit ute på isen eller i skidbacken idag.. Men med en glass som tröst ska det nog gå bra.
 
 
 
Häromdagen när vi inte orkade göra så mycket men ville ut i solen så åkte vi ut till litsnäset och hade med oss fika och la oss på liggunderlag i solen. Livskvalité!
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh saknat den glassen!!

Svar: Ja den är ju så sjukt god!! :) Hoppas den är här för att stanna nu!!
Amanda Hurtigh

2016-03-12 @ 16:50:23
URL: http://feliciaholmgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0