Onsdag, min sista dag på jobbet!!

Känns väldigt konstigt men idag är det min sista jobbdag innan jag går på graviditetsledigt, och sen mammaledigt.. Igår höll en väldans pigg bebis mig vaken halva natten så efter jobbet kröp jag ner i ett bad och fick middagen serverad där, sen direkt till sängen och david ordnade glass (det är ju en väldans tur att man har en karl som fixar och donar åt en när man är preggo)..
 
Nu på fm har jag försökt att städa lite här hemma och fixat lunch och middag inför mitt sista pass.
Ska försöka orka mig ut med Cobban på bakgården en sväng innan det bär iväg..
 
Fick en bukett för ett tag sen av David, men nu när rosorna vissnat gjorde jag en ny liten av de blommorna som fortfarande lever kvar..
 
Att bli serverad glass i sängen när man är trött och preggo är guld värt!!
 
Igår gick vi in i v32, jag hinner knappt med längre! Snart är hon här
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cassandra Haraldsson

Oj, inte så långt kvar då ju! :) Skönt ändå att var lite ledig!

Svar: Nej det har bara rullat på 😀 ja verkligen.. Man känner att kroppen inte alls orkar jobba längre..
Amanda Hurtigh

2016-05-12 @ 12:13:43
URL: http://sensor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0