Sol sol sol ☀ och massa kläder

Firade det fina vädret (och äntligen min första lön efter föräldraledigheten) med att fynda en gullig byxdress från newbie.. 
 
Härlig och lekvänlig! Från förra årets kollektion! 
 
Nu ser jag fram emot en ledig lördag med mina favoriter innan det blir jobb igen! Sen jobbar jag några veckor till innan jag är föräldraledig igen i sommar, gud vad jag ska njuta av tiden hemma med Enya igen! ☀ hon är verkligen i en utvecklingsperiod och pratar massa, sjunger och hittar på tokigheter! Så underbart att få följa hennes alla upptåg 👌👶 och om en månad fyller hon två år, jag fattar ingenting!! 
 
Fyndade även lite på lager 157 på morsdag när jag tog mig en liten tur till lillänge, några tröjor och en kjol som jag inte kunde låta bli att köpa.. Frågan är bara om den blir alldeles för opraktisk 😂🙈
 
Trevlig helg!! 💐 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0