appropå rosa

jag har en liten talang, muffinsbakning. nu när jag pratat mycket om rosa ska jag visa mina rosa muffins.

precis när jag flyttade till stan så var jag tvungen att sysselsätta mig med någonting,
jag testade att baka muffins. sen dess har jag bakat hur mycket muffins som helst.
jag kallas muffinmandie på skolan (dels för att jag hade en sån blogg och sen för att jag bakade muffins till dem)
de frågar varje dag om jag kan baka muffins åt dem.
men de har inte varit tillräckligt snälla än! nedå, men jag har inte orkat. eller velat eftersom de inte är överdrivet nyttiga.
min mamma håller på att predika om att vi ska äta nyttigt och bla bla bla, jag känner bara: ge mig choklad.

fick extra sovmorgon imrn, skönt. precis vad jag behöver!
det arga har försvunnit och jag känner mig ganska glad nu!

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Lisa

mums :D

2009-03-18 @ 20:51:22
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0